{"Implementation":"Handbranders voor lassen, solderen, verwarmen en vlam snijden, vlam rechtmaken en vlam afschrapen\nShaft diameter 20 mm\nLassengebied tot 30 mm\nSnijgebied tot 200 mm\nBeschikbaar met DIN- en BS-aansluitingen voor alle brandgassen\n\nVoordelen:\nUniverseel toepassingsgebied dankzij een brede selectie van verschillende brander-inzetten\nBijzonder robuuste uitvoering voor extreme eisen\nHoge media doorstroming\nEenvoudige bediening van de monoblokventielen\nHoge duurzaamheid door messing ventielhuis\nErgonomische bediening dankzij speciale handgreepvorm\nLage voorraad van reserveonderdelen vereist dankzij modulaire systeem\n\nLeveringsomvang:\nComplete las- en snijkits\nIndividuele eenheden voor lassen, solderen, hard solderen en verwarmen, vlam snijden, vlam rechtmaken, vlam afschrapen\nAccessoires, verbruiksartikelen"}
Deze opvouwbare meervoudige verpakking is een logistieke oplossing gemaakt van een kunststof pallet, een gegolfde honingraatvormige kunststof hoes en een deksel.
Dikte: 9 mm - 2300 gr/m²
Deur: 800x300
Materiaal: Basis HDPE, hoes PP, deksel ABS
Mechanische eigenschappen: 1500 kg
De elastische spoorapplicatie "Railflex" voor kruisingen wordt gekenmerkt door een volledige railisolatie die wordt uitgevoerd dankzij een toepassing op een continue elastische laars en een elastomeer railklembevestiging. Hierdoor wordt direct contact tussen de rail en zijn stalen ondersteuning vermeden.
Hoofdvoordelen van elastisch materiaal:
- Zeer hoge belastingcapaciteit
- Zeer hoge capaciteit om energie op te slaan en vrij te geven
- Uitstekende vermoeiingsbestendigheid bij herhaald gebruik
- Hoge impactsterkte, zelfs bij negatieve temperaturen
- Goede weerstand tegen chemische stoffen en vochtigheid
- Zeer hoge snij- en slijtvastheid
- Uitstekend behoud van specificaties in de tijd (weinig veroudering)
Het Railflex-systeem werkt zowel dynamisch als kinematisch.
1. DYNAMISCH :
De trillingen door de wielen die over de rail rollen, worden gefilterd door de elastomeersteunen en hun overdracht naar de funderingen wordt verminderd dankzij het absorberende effect van het isolatiemateriaal. De fundering wordt minder belast, de veroudering wordt vertraagd of gestopt. Bovendien, omdat de rail elastisch wordt ondersteund, wordt de dynamische impactverhouding (wiel op rail) verlaagd, waardoor het wiel minder "agressief" is ten opzichte van de rail, wat leidt tot een vermindering van de slijtage van wielen en rails.
2. KINEMATISCH :
Wanneer een rail die volgens het Railflex-systeem is bevestigd, wordt blootgesteld aan een transversaal gebruik op railhoogte, beweegt de rail een beetje opzij terwijl deze licht buigt. Deze railoverlap verandert de kinematische voorwaarden van het effect van de natuurlijk gebogen aspositie en zorgt voor een energieker terugkeren naar het midden van het spoor in een rechte lijn. Deze effecten zijn ook zeer gunstig voor de vermindering van de slijtage van wielen en rails.
Aanpassing van het « RAILFLEX »-systeem aan wegkruisingen.
Beschrijving :
- Het hierna beschreven systeem biedt de volgende voordelen: snelheid van implementatie dankzij maximale prefabricage; snelle uitvoering van spoor- en wegverkeer; eenvoud van railvervanging zonder wegvernietiging; geen onderhoud.
- De rails worden neergelegd op 2 stalen goten.
- De 2 stalen goten zijn met elkaar verbonden door middel van stroomlijnen.
- De set van "goten/stroomlijnen" vormt een stijve constructie waarvan de lengte variabel is afhankelijk van de behoeften.
- Een draadrooster is tussen de binnenste oppervlakken van de 2 goten en aan de buitenkant gelast om een kader op te zetten voor het materiaal dat zal worden gebruikt voor de afwerkingswerken van de niveauovergang (beton, zand,...).
- De metalen frames zijn beschermd tegen roest.
- De frames worden in de goten geplaatst op een versterkte elastische laars en worden vastgezet met elastomeer railklemmen.
Conceivable opties :
- Afhankelijk van de wensen van de klanten kan een elektrische isolatie van de 2 sporen worden overwogen.
- Het systeem kan worden gepland voor rechte secties evenals bochten. In dit geval kan een vangrail worden bedoeld voor de kleine straalbochten. De vangrail is ook volledig gescheiden van het metalen frame, dus van de fundering door middel van steunen en elastomeer washers.
- Het systeem kan worden geïmplementeerd voor verschillende soorten rails.
- De ruimte tussen de rail en de binnenste oppervlakken van de goten wordt als volgt opgevuld: op de bodem van de goot wordt een kleine grading grind op een hoogte van 80 cm gestort. Het hogere volume wordt opgevuld met een geschikte industriële schuim.
Indien nodig kan een waterafvoersysteem aan beide uiteinden van de niveauovergangen worden voorgesteld. Beide uiteinden kunnen worden aangepast aan de indeling van de ruimte. Aan beide uiteinden van de niveauovergangen is een beschermingsapparaat tegen de koppeling gepland.
Toepassing :
- De frames worden neergelegd op de bodem van de spoorvorm.
- De frames worden waterpas gemaakt en uitgelijnd met het spoor.
- De set wordt geconcretiseerd (sneldrogend beton)
Model: Fuego RF 30’
De metalen timmerwerk is uitgevoerd in koudgewalste holle stalen profielen met een dikte van 1,8 mm, gegalvaniseerd en geel bichromate met een brandwerende tussenlaag (PROMATECT H) tussen de twee staalsecties.
De tussenlaag zorgt voor een effectieve onderbreking van de warmteoverdracht.
De hoogte van de profielen is 65 mm. De breedte is 55 mm met een opstand van 25 mm.
De profielen hebben een groef onder een hoek van 90° ten opzichte van de voorzijde van de opstand, om een neopreen afdichtingsrubber in te voeren. Op de hoogte van het slot moet de afdichtband worden vervangen door een glijstuk om slijtage van de afdichtband te voorkomen.
Er is een speling van 14 mm voorzien tussen de draaiende en vaste delen, om een perfecte werking, evenals een uitstekende afdichting en uitzetting te waarborgen.
Geschikte scharnieren om te schroeven worden aanbevolen. In het geval van een toepassing van meer dan twee scharnieren...
De transportsector staat tegenwoordig voor veel uitdagingen. Wij bieden oplossingen op het gebied van efficiëntie, kostenbesparing, snelheid, veiligheid en zichtbaarheid.
Profiteer van onze expertise op dit gebied. Neem contact met ons op om in detail te weten te komen welke oplossingen wij aanbieden. Er zijn verschillende oplossingen aangepast aan alle soorten vrachtwagens en verzonden goederen.
Bâches Hecq zorgt ook voor een efficiënte reparatieservice.
Deze opvouwbare meervoudige verpakking is een logistieke oplossing gemaakt van een kunststof pallet, een gegolfde honingraatvormige kunststof hoes en een deksel.
Dikte: 10 mm - 3000 gr/m²
Materiaal: Basis en deksel HDPE, hoes PP
Mechanische eigenschappen: 700 kg
{"Implementation":"Handbranders voor lassen, solderen, verwarmen en vlam snijden\nShaft diameter 15 mm\nLassengebied tot 14 mm\nSnijgebied tot 200 mm\nBeschikbaar met DIN- en BS-aansluitingen voor alle brandgassen\n\nVoordelen:\nUniverseel toepassingsgebied dankzij een brede selectie van verschillende brander-inzetten\nBijzonder robuuste versie voor extreme eisen\nHoge media doorstroming\nEenvoudige bediening van de monoblokventielen\nHoge duurzaamheid door messing ventielhuis\nErgonomische bediening dankzij speciale handgreepvorm\nLage voorraad van reserveonderdelen vereist dankzij modulair systeem\n\nLeveringsomvang:\nComplete las- en snijkits\nIndividuele eenheden voor lassen, solderen, hard solderen en verwarmen, vlam snijden, vlam rechtzetten, vlam afschrapen\nAccessoires, verbruiksartikelen"}
De Smart Sleeve Pack is een opvouwbare multi-trip verpakking gemaakt van een plastic pallet, een plastic hoes en een deksel.
Dikte: 10 mm - 3000 gr/m²
Deur: 800x300
Materiaal: Basis HDPE, hoes en deksel PP
Mechanische eigenschappen: 4000 kg
Deze opvouwbare meervoudige verpakking is een logistieke oplossing gemaakt van een kunststof pallet, een gegolfde honingraatvormige kunststof hoes en een deksel.
Dikte: 9 mm - 2300 gr/m²
Deur: 800x300
Materiaal: Basis en deksel HDPE, hoes PP
Mechanische eigenschappen: 1500 kg
De Smart Sleeve Pack is een opvouwbare verpakking voor meerdere ritten, gemaakt van een plastic pallet, een plastic hoes en een deksel. De pallet is versterkt met 3 metalen stangen.
Dikte: 10 mm - 3000 gr/m²
Deur: 800x300
Materiaal: Basis HDPE, hoes en deksel PP
Mechanische eigenschappen: 4000 kg
De transportsector staat tegenwoordig voor tal van uitdagingen. Wij bieden oplossingen op het gebied van efficiëntie, besparingen, snelheid, veiligheid en zichtbaarheid.
Profiteer van onze expertise op dit gebied. Neem contact met ons op voor meer informatie over de oplossingen die wij aanbieden. Er zijn oplossingen voor alle soorten vrachtwagens en vervoerde goederen.
Bâches Hecq biedt u ook een uitstekende reparatieservice.
De transportsector staat tegenwoordig voor veel uitdagingen. Wij bieden oplossingen op het gebied van efficiëntie, kostenbesparing, snelheid, veiligheid en zichtbaarheid.
Profiteer van onze expertise op dit gebied. Neem contact met ons op om in detail te weten te komen welke oplossingen wij aanbieden. Er zijn verschillende oplossingen aangepast aan alle soorten vrachtwagens en verzonden goederen.
Bâches Hecq zorgt ook voor een efficiënte reparatieservice.